Самодельные фильтры в моющий пылесос Thomas Twin Tiger

Я, обладатель чудного пылесоса, столкнулся с проблемой дороговизны оригинальных расходников — фильтров, в usd до 15 за комплект. Это фильтр тонкой очистки HEPA, пористый фильтр (мочалка с большими отверстиями) и «мокрый фильтр» — толстая мочалка с отверстиями. Последовательно вышли из строя пористый, мокрый, и HEPA. На видео я покажу, как мне удалось сделать все 3 фильтра, а так же пылесос в работе с самоделками.

34309_r4183

Пористый фильтр

Мокрый фильтр

Фильтр ХЕПА

Тест всех фильтров

ПОДЕЛИТЕСЬ С ДРУЗЬЯМИ!

3 Replies to “Самодельные фильтры в моющий пылесос Thomas Twin Tiger”

  1. приємно що хтось ще руками щось робить. а останній фільтр не занадто щільний ? тяга якась дуже вже слабенька, а движок реве як звір

    1. тяга навіть більша від тієї, що була на початку, просто кімната маленька акустика така.
      за фільтром є ще один оригінальній — синя губка з дуже щільними отворами. випадково пилосос засмоктав 3 пилки t101br у кульку і нічого не трапилось… після миття ковра 2*3м: 1 літр на ковер, 700г зібрав це дуже добре.

      1. тоді чудово 🙂 з хепою мав колись справу. секретарка затарила пилосмок, здається «гнусмас» агрегат хороший, бренд, якісно зроблений, і не дорого коштує …… доки не забився той паскудний фільтр хепа, девайс здається типу циклон, і виробник не міг припустити що через пів року фільтр заб’ється. і якось так вийшло, що оригінального фільтра не можна придбати, можна придбати як ремкомплект на сервісі, і коштує як пів цього, або як новий китайский пилосмок. більшість радянських пилосмоків дозволяють мити цей фільтр, там типу капронової сітки і все, а тут алюмінієва фольга і папір з додаванням скловолокна. митись відмовився, за що був цинічно вирізаний ножем для паперу, а замість нього поставив шмат пінополеурітана 10 і наклеїв бортик щоб не підтравлювало з боків. щось складне робити — його тре замінити, секретаркі не цікаво, а мені нафіг треба. це вже 2 рік юзає ніби без нарікань. тяга упала, паралон в смітник.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *